لوازم خانگی هیمالیا ساخت کجاست؟

لوازم خانگی هیمالیا ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن مخاطب های برند هیمالیا در هنگام خرید محصولات لوازم خاگی این شرکت پیش آید این است که لوازم خانگی هیمالیا ساخت کجاست؟ در ادامه این نوشته همراه باشید با میلاد کالا تا با جزییات هرچه بیشتر به پاسخ این سوال بپردازیم .

کارخانه هیمالیا کجاست؟

در مورد محل قرار گیری کارخانه هیمالیا باید بگوییم که این شرکت در محدوده استان البرز در یکی از شهرک های صنعتی ( 50 کیلومتری اتوبان کرج تهران ) واقع شده است و توان تولیدی محصولات بسیاری را دارد و از همان ابتدا ( اوایل دهه 50 ) تا به حال محل کارخانه تغییری نکرده است .

همنطور هیمالیا توانسته است بیش از 900 نیروی متخصص ایرانی را در رزومه ی کارآفرینی خود جای دهد و 60.000 متر مربع نیز مجموع مساحت ساخته شده تولیدی این برند است .

قطعات لوازم خانگی هیمالیا ساخت کجاست؟

هیمالیا نیز مانند بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات برودتی ، بسیاری از آیتم های لازم را به صورت خودکفا در شرکت خود تولید میکند و یکسری از آیتم های تولیدی مانند برخی از مواد اولیه و برد دستگاه به صورت واردات و مونتاژ کاری انجام خواهد شد .

که این برند توانسته است با به کارگیری و جمع آوری بهترین کیفیت ها در نهایت یک دستگاه با کیفیت ساخت بالا در کنار خدمات پس از فروش بسیار قوی برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد .

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

هیمالیا از ابتدا تا به حال با شرکت های مختلف و مطرح تولید کننده کمپرسور های یخچال فریزر های خانگی کار کرده است که همگی در رده های بسیار بالای کیفیتی قرار دارند از جمله این شرکت ها دانفوس آلمان ، AEG اروپا ، هایتک و دونپر چین و …. بوده است که این شرکت ها دارای موتور هایی با مصرف انرژی بسیار بهینه و مقاوم را تولید میکنند.

به کار گیری به روز ترین دستگاه ها

هیمالیا توانسته است با به کار گیری بهترین و بروز ترین دستگاه های مونتاژ و تولید خط تولیدی استاندارد و ایده ال را به وجود آورد که در نهایت کالایی که به دست مصرف کننده خواهد رسید دستگاهی با کمترین ایراد فنی و کیفیت ساخت بسیار بالا است .

هیمالیا از ابتدای دهه پنجاه که به عرصه تولید محصولات لوازم خانگی پا نهاد فقط با تولید یخچال فریزر های خانگی شروع به کار کرده است و تا کنون توانسته است به کسب استانداردهای ملی ایران ، ساخت و تجهیز آزمایشگاه های جهت افزایش کیفیت ساخت ،ساخت و توسعه فضا های تولیدی به همراه انواع زیر ساختها ، جذب نیرو های متخصص ایرانی و خارجی در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر های خانگی و صنعتی و طراحی نمونه های اولیه ، ایجاد بسترهای لازم در زمینه افزایش رضایت مندی مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش شرکت ، همکاری با شرکت AEG اروپا جهت استفاده از فناوری و تکنولوژی های سایر کشور ها و …. نائل شود .

برای خرید یخچال حتما از مشاوره رایگان ما استفاده کنید 05154231164

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد